luni, 1 decembrie 2008

durerea mica vs durerea mare

tocmai ma pregateam sa ma plang de bancomatele din bucuresti, cand am deschis din greseala cotidianul.ro si am vazut ca iar ni s-a suit PSD-ul in carca.
va zic drept, am uitat ca mi-e foame si n-am bani sa-mi iau de mancare desi am suficienti pe card dupa ce 2 bancomate ing, unul de la banca romaneasca si altul de la bancpost n-au putut sa-mi elibereze nici 100.000 vechi. nu cred ca s-au golit - e nu stiu ce functie indisponibila, s-au futat global, cum ar veni.
am uitat de frica: daca vin astia iarasi?!
m-am hotarat: daca pesedeu' face parte din Guvern, eu plec din tara. nu mi se pare niciun act de eroism sa stai si sa muncesti intr-o tara condusa de niste prosticomunisticorupti. eu stiu asa: am o singura viata si incep sa simt ca nu vreau s-o mai traiesc aici.

PS
care p.... ma-sii ati votat cu pesedeul?

Niciun comentariu: