joi, 8 ianuarie 2009

sperante, la multi ani!

Mi-am aruncat privirea prin ProSport si am vazut ca astazi Adrian Mutu implineste 30 de ani. Marturisesc ca n-am fost niciodata un fan al personajului si poate ca as fi trecut peste fapt destul de rece. Dar, dar ! Am avut un flashback cu un meci al Nationalei, in care au lipsit si Mutu si Chivu (si Banel, da’ asta am remarcat numai eu :D) si in care ne-am comportat ca niste verze murate in luna lui mai. A fost cel mai jalnic meci al Romaniei pe care l-am vazut vreodata! Ma gandesc acum ca, iata, “generatia de vorbe”, (nu exagerez prea mult, asa este?) se apropie de maturitate. Sa speram ca le trece timpul cu folos si ca de acum o sa vedem meciuri mai frumoase, cu rezultate mai bune.
Asa ca, la multi ani, Adrian Mutu! Sper ca schimbarea prefixului sa aduca si o schimbare a norocului pentru Nationala! Evident, al celui pe care si-l face omul cu mana lui!

Niciun comentariu: