vineri, 14 noiembrie 2008

mdea...

Constat ca azi am scris numai despre femei. :)


La tanti din centru nu am ce comenta! Vorba cliseului, o poza face cat o mie de cuvinte: de la originalitate la ridicol e numai un pas, pe care 'mneai l-a si facut.
Ma intreb: pana unde o sa ajungem cu vintage-ul asta. Adicatelea, daca acum ne imbracam precum slujnicele din epoca victoriana, de ce sa nu ne imbracam precum Ganditorul si Ganditoarea de la Hamangia (nu's daca asa o cheama, da' stiti la ce ma refer), de exemplu? E in trend sau ba?
Propun o petitie pentru adoptarea unei astfel de uniforme. Va dati seama? Niciun fund nu seamana cu altul, nici o pereche de sani cu alta (ba uneori nu seamana nici intre ei :D). Atunci, ni s-ar rezolva problema pentru ca am deveni dintr-o data, cu totii, originali.
Si daca va intrebati de unde e poza, e de la o lansare de carte de care am aflat eu pe stiletto.ro.

Niciun comentariu: