joi, 6 noiembrie 2008

treaba romaneasca in Pasajul Universitatii

In ultimul timp, am evitat pasajul cu pricina din motive de securitate si stranut. Zilele trecute, in criza de timp fiind, mi-am luat inima in dinti si am trecut pe acolo. Ei, si ce sa vezi?! Dupa ce cobori treptele, doua dale antiderapante, iar restul - un soi de oglinda altoita pe piatra. Pai, Domnii mei cu putere de decizie, Domniile voastre stiu ca toamna/iarna ploua&ninge pana la baza scarilor? Nu vreau sa ma gandesc ce capete de trepte vor lua cei mai ghinionisti dintre noi.
Dezamagire!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma fac procesomana daca voi patina periculos pe porcaria aia de gresie. Nici in casa parca nu-ti pui chiar oglinda pe jos, de teama sa nu o iei la vale... Si sa tinem cont ca prin pras mai umbla si oameni in varsta. O tampenie, nu stiu ce-au avut intre urechi!