luni, 13 octombrie 2008

absint cu bere

Stiu ca e luni dupa-amiaza (era sa scriu vineri, of!), dar de-abia acum apuc sa scriu un pic despre minunata zi de ieri. Such a prefect day, vorba cantecului!
Dimineata-parinti, pupaturi, zambete multe!
La pranz- MNAC, da’ despre Roman Tolici si celelalte doua expozitii- mai tarziu!
Seara- Absinth bar. (Domnule, da’ de ce or englezi romanii un cuvant intrat de hat in romana? Sa fie vreo strategie de atragere a targetului tanar?)
Popasul in fustele zanei verzi l-am facut undeva prin zona Mitropoliei (iaca linku’ http://www.theabsinth.com/).

M-au mirat niste trebi:
1. ma asteptam, daca tot s-au dedicat absintului, sa fi investit si ei intr-o lingurita, cub de zahar etc. si sa-l serveasca cu dichis. Iaca, nu! Prietenul meu, care a vrut absint curat, a avut parte tot de un shot, ca in orice alt loc din Bucuresti.
2. Muzicile, dragii mei, muzicile! Am ascultat toata seara hip-hop!Bun. inteleg Parazitii (treaca de la mine, au multe “vise mizere, dupa absint cu bere”) Da’ BUG Mafia?
Am cercetat si fauna, evident: tineri trendymfcooli+3-4 clar ascultatori de manele invitati la o zi de nastere, care beau vin si se uitau la televizor. Chapeau, au fost de o incredibila discretie!
Eu m-am delectat cu un cocktail cu absint. Fiti atenti ca au doua nume cocktail-urile si s-ar putea sa constatati ca barmanul nu le stie pe amandoua. Al meu era stil Degas, Dancing with the green fairy si continea suc de pere si nu mai stiu ce alt suc + gheata sparta, pe care in general o urasc. De data asta n-a fost cazul! Dragii mei, m-am abtinut cu greu sa nu-mi mai iau unul.

Deci, bile albe pentru amenajare, locatie si Degas :), bila neagra pentru muzica. Am sa ma mai duc sa beau un cocktail stil Hemingway- Death in the afternoon, cu sampanie, iam! Poate intre timp mai apar si alti oameni, care macar sa para ca ar fi in spiritul bautorilor adevarati de absint.

3 comentarii:

bogdan spunea...

Din 28 iulie 2009 se deschide in Bucuresti "Absintherie Sixtina" pe Str.Covaci Nr.6 Etaj 1 (deasupra Amsterdam Cafe). Pe langa absint puteti gasi si alte rude ale sale (anasoane, pastisuri,ouzo).Toate aceste bauturi se pot bea in mod traditional folosind un pahar special tip Pontarlier, o fantana cu robinet pt apa, lingurita si zahar cubic brun nerafinat din trestie de zahar. Programul zilnic este 12-24 de marti pana joi, apoi incepe Weekendul cel Lung, de vineri de la ora 12 pana duminica la ora 24. Reduceri si promotii la Ora Verde in fiecare zi la ora 18, iar in weekend si la ora 6 !!!

bogdan spunea...

http://metropotam.ro/Unde-iesim/2009/09/art1116345150-Bar-Absintherie-Sixtina/

bogdan spunea...

http://absintheriesixtina.ro/

http://degustari.ro/un-nou-templu-al-anasonului-162.htm