marți, 28 octombrie 2008

de la teve

Aseara am risipit vreo jumatate de ora pe la teve (ma rog, am castigat o ora de Seinfeld, dar asta e alta poveste). In aceasta jumatate de ora:

- am observat ca la ProCinema oamenii au ramas in pana de intrebari la Quiz-ul ala pentru cinefili (?). Astfel, nu cred ca voi mai uita vreodata ca Eva Mendes are o slabiciune pentru Mick Jagger (o, da!), ca (cakacakacaka, stiu) Keira Knightley a luat la alergat cu facaletul un paparazzo mai mult sau mai putin faimos si alte lucruri fara de care nu ma pot eu bucura de un Bergman. Domnii mei de la ProCinema, eu inteleg ca reclamele se repeta, da' macar alea-s scumpe si au un mesaj care trebuie reiterat pana nu se mai desprinde de materia cenusie a privitorului. Domniile Voastre, insa, nu au nicio scuza. Acum, daca mizati pe faptul ca nimeni nu se uita la Quiz, sa stiti ca asa e, dar asta nu e o scuza ca nici macar dumneavoastra sa nu-l priviti si sa nu-l mai stergeti din cand in cand de praf.

-a venit, Doamne, a venit! Am vazut prima reclama cu Craciun,Sarbatori & comp de anul asta. Domnii mei, pe 27 octombrie oare nu e exagerat? A comis-o Glade uleiuri esentiale, acum si cu aroma de...., ca sa te bage in atmosfera Sarbatorilor.
Am facut un pact cu myself: Pisica-albastra nu va cumpara niciodata produse ale primului idiot care incepe campaniile de Craciun.

-si una de bine: vinul scoate copywriter-ul din tine. Adica, Mircea Dinescu afla aseara la Realitatea ca Mutu are vin si-i creeaza un slogan: "Vinul lui Mutu. Vinul care dezleaga limbile". La prima mana, Domnule Dinescu, la prima mana! :)

Niciun comentariu: